Hjælp & Svar

Få hjælp og svar på dine spørgsmål, vælg blot det emne, hvor du søger svar.

Før du køber

Du ønsker at lave en bestilling hos nu3, men du har spørgsmål før du laver din ordre og har brug for hjælp. Her kan du finde mere information.
Mere information ►

Bestilling

Hvordan kan jeg bestille? Hvilke betalingsmetoder kan jeg vælge? Ved disse spørgsmål kan du finde svar her.
Mere information ►

Levering

Hvor er min forsendelse? Kan jeg få den sendt til en DHL Packstation? Svarene på disse og andre spørgsmål kan findes her.
Mere information ►

Efter købet

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp efter dit køb hos nu3 , kan du finde mere information her.
Mere information ►

Ofte stillede spørgsmål om produkter og næringsstoffer

HAR DU SPØRGSMÅL?
SÅ HAR VI SVAR!

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål fra vores kunder om vores produkter og næringsstoffer fra vores butik.
Mere information ►

Før du køber:

  ▲ tilbage

HVOR KAN JEG FINDE PRODUKTER PÅ WWW.NU3.DK

Standard-søgning

Du kan finde vores standard-søgning i navigationslinjen i øverste højre hjørne. I standard-søgningen, kan du nemt søge begreber, som for eksempel navne på producenter, brands, produkter eller næringsstoffer. Du kan også søge efter sammensatte ord, såsom specifikke produkter fra bestemte producenter.

Avanceret søgning

Du kan finde den avancerede søgning nederst til venstre i vores online shop. Med denne funktion kan du specificerer din søgning mere præcist og filtrer produkterne i vores online shop efter, for eksempel, lægemiddelform eller prisinterval.

HVORDAN KAN JEG REGISTRERE MIG HOS WWW.NU3.DK

Registrering

Du kan oprette en ny brugerkonto ved at trykke på knappen "Registrering" øverst til højre. Du skal blot bruge nogle personlige oplysninger og en selvvalgt adgangskode. Efter succesfuld registrering, vil du modtage en bekræftelsesmail fra os. Din personlige brugerkonto hos nu3 giver dig mange fordele. Her kan du til enhver tid se dine tidligere ordrer og følge din aktuelle ordre. Så behøver du ikke at søge i dine e-mails efter oplysninger og har konstant et overblik over det hele. Du kan foretage forskellige indstillinger på din brugerkonto. Du kan for eksempel til enhver tid hurtigt og nemt ændre din adgangskode.

HVORDAN KAN JEG BRUGE MIN ØNSKELISTE?

Ønskeliste

Du kan gemme hver vare på din ønskeliste ved at trykke i ”ønskeliste” knappen på højre side under prisen. Du kan lade varer ligge på din ønskeliste, indtil du beslutter dig for at købe dem. Hvis du beslutter at købe en vare, så kan du ligge den direkte over i din indkøbskurv. Dette er muligt, så snart du er logget ind i din brugerkonto.

ER DER ET NYHEDSBREV?

Nyhedsbrev

Ved registrering kan du direkte tilmelde dig vores gratis nyhedsbrev. Du skal blot sætte et kryds i boksen tilmeld nyhedsbrev. Hvis du har glemt det, kan du naturligvis altid tilmelde dig senere til vores nyhedsbrev i din brugerkonto. Også frameldelsen fra nyhedsbrevet kan gøres nemt og hurtigt i din brugerkonto.

KAN JEG FÅ VEJLEDNING FØR ET KØB?

Telefon

Vi er glade for at rådgive dig! På 00800 - 423 779 61 kan vores ernæringseksperter besvare dine spørgsmål fra mandag til fredag fra kl. 9:30 til kl. 18:00.

E-Mail

Du kan altid sende en mail til service@nu3.dk. Vi vender tilbage til dig indenfor 24 timer i hverdagen.

Ofte stillede spørgsmål omkring produkter og næringsstoffer

I vores hjælpecenter database kan du søge i fred og ro. Her finder du de hyppigst stillede spørgsmål og tilsvarende svar omkring ernæring og kosttilskud. I tilfældet hvor du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Vores database bliver konstant opdateret af vores ernæringseksperter, så det er værd at kigge forbi på et senere tidspunkt.

Bestilling:

  ▲tilbage

HVORDAN KAN JEG AFGIVE MIN ORDER?

Shop

Vælg i ro derhjemme blandt alle produkterne i vores butik. Når du finder produkter som du ønsker at købe, kan du let tilføje det ønskede antal i indkøbskurven. Når du har tilføjet alle de produkter som du ønsker at købe, kan du klikke på ”kassen” oppe i højre hjørne for at få et overblik over de valgte produkter. Her kan du let tilføje og fjerne produkter hvis ønsket. Hvis du er tilfreds med produkterne i din indkøbskurv, så kan du let fortsætte ved at klikke på knappen øverst til højre.

Telefon

Det er desværre ikke muligt at afgive sin ordre over telefonen.

HVORDAN KAN JEG BETALE FOR MIN ORDRE?

  1. Kreditkort

    I vores online shop kan du betale komfortabelt og sikkert både med dit Visa/Dankort, Visakort, MasterCard og American Express kort.
  2. Regning

    Betaling via regning er tilgængelig efter en vellykket test af din kreditværdighed (se vilkår og betingelser). Hvis testen er negativ, beder vi dig om at bruge en af de andre betalingsmåder. Ved betaling med Klarna er det ikke muligt at få levering til en anden leveringsadresse end faktureringsadressen, derudover er levering til en pakkestation heller ikke mulig. Vi beder om din forståelse for dette.

    Alle vilkår og betingelser for Klarna køb, kan du finde her.

  3. PayPal

    Også PayPal er en meget sikker betalingsmåde for internetkøb. Hvis du allerede har en PayPal-konto, så kan du bruge den nemt og sikkert til betaling i vores online shop. Ellers kræver det at du opretter en PayPal-konto, før du kan bruge PayPal som betalingsmåde. Du kan finde flere oplysninger på udbyderens hjemmeside via www.paypal.dk.

Levering:

  ▲ tilbage

HVORDAN BLIVER MINE VARER LEVERET?

Dine købte varer bliver med standard levering leveret af vores shipping partner Post Danmark. Hvis du bestiller en hverdag før kl. 12, så behandler vi din ordre samme dag. ”Standard”-levering tager normalt 2 til 3 hverdage. I tilfældet hvor du ikke har modtaget dine varer indenfor syv hverdage efter forsendelsesbekræftelsesmailen, så kontakt venligst vores Kundeservice via e-mail på service@nu3.dk eller via telefon på 00800 - 423 779 61.

HVAD KOSTER LEVERING?

Bestiller du varer for mere end 499 kr., så er ”Standard”-levering gratis. For bestillinger under 499 kr., koster ”Standard”-levering kun 29 kr. til pakkepost og 39 kr. 

KAN JEG FÅ LEVERET TIL EN PAKKEBOKS?

Du kan også få leveret din vare til Pakkeboksen. Der er omkring 170 steder centralt placeret og i 300 Coop butikker, hvor du finder Pakkeboksen. Bemærk venligst, at Pakkeboksen kun er tilgængelig i butikkens åbningstid. 

KAN JEG FÅ MIN ORDRE LEVERET TIL ET ANDET LAND?

For levering til Sverige og Finland og Norge, beder vi dig om at bruge vores online shops www.nu3.se og www.nu3.fi og www.nu3.no. For levering til Tyskland, Schweiz og Østrig, beder vi dig om at bruge www.nu3.de, www.nu3.ch og www.nu3.at. For levering til Frankrig, Belgien og Luxembourg, beder vi dig om at bruge www.nu3.fr. Til de andre europæiske lande er du meget velkommen til at bruge www.nu3.com.

KAN JEG SPORE MIN FORSENDELSE?

Du modtager en e-mail, når din vare forlader vores lager. Denne e-mail indeholder også et trackingnummer, så du kan følge pakken online.

Efter dit køb:

  ▲ tilbage

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

Hvis du har bestilt det forkerte produkt eller fortrudt dit køb, så kan vi selvfølgelig annullere din ordre for dig. Bemærk venligst at en annullering kun er mulig, hvis din vare ikke har forladt vores lager.

Kontakt os via service@nu3.dk eller på telefon 00800 - 423 779 61 (mandag til fredag fra 9:30 til 18:00). Vi vil behandle din forespørgsel inden for 24 timer i hverdagen.

KAN JEG SENDE VARER TILBAGE??

Returnering

Hvis du beslutter at returnere en vare, så kan du gøre dette indenfor 14 dage efter modtagelsen af pakken. Hvis du har modtaget forkerte eller beskadigede varer, så beder vi dig om at sende os et foto af de leverede produkter via e-mail til service@nu3.dk, således at vi kan undersøge at det stemmer overens med vores interne processer. Vi stiller selvfølgelig en returseddel til rådighed, så du gratis kan returnere varen til os.

I betragtning af omkostningerne ved tilbageoverførelsen beder vi dig om, i tilfælde af en annullering eller ophævelse af købekontrakten, ikke at annullere den direkte debitering. Kontakt os venligst.

Tilbagebetaling ved retur

Hvordan får jeg mine penge tilbage?

Så snart din returnering ankommer i vores lager og er blevet kontrolleret, refunderer vi beløbet til dig. Refunderingen varierer afhængigt af betalingsmetoden og vil ske indenfor 14 dage efter modtagelsen af returneringen.

Kreditkort:Pengene krediteres dit kreditkort-konto. Tjek venligst dit næste kontoudtræk.

PayPal:Pengene krediteres dit PayPal konto. Om dette beløb bliver brugt til nye indkøb eller til overførsel til dit bankkonto, kan du selv styre på din PayPal konto.

Regning:Der er en reduktion i din regning til værdien af den returnerede vare. Du betaler kun for de varer, som du har beholdt. Har du allerede betalt regningen, så overfører vi beløbet til en bankkonto efter dit valg. For at gøre dette, har vi brug for dine bankoplysninger (IBAN, BIC og kontoejer). Så snart vi har modtaget disse oplysninger, vil den påliggende tilbagebetaling blive gennemført. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

ER DER EN KUNDERSERVICE?

Vores Kundeservice er åben for dig mandag til fredag fra kl. 9:30 til kl. 18. Du kan ringe til os på 00800 - 423 779 61. Du må også gerne sende os en e-mail til service@nu3.dk.
Vi kontakter dig indenfor 24 timer i hverdagen.

VAR DU TILFREDS?

Vi er arbejder hårdt på at gøre alle vores kunder glade. Derfor vil vi sætte stor pris på dine produkt bedømmelser, det er muligt at skrive anmeldelser under alle produkter i shoppen. Det vil hjælpe os med at lærer af vores fejl og forbedre vores processer yderligere.

Ofte stillede spørgsmål:

  ▲ tilbage

VÆGTTAB

Jeg ønsker et hurtigt vægttab. Hvilket produkt er bedst?

Hver person har et forskelligt temperament og kostvaner. For med held at tabe sig og derefter opretholde den nye vægt, er en ændring ens normale kostvaner nødvendig. For vægttab med succes, er der ikke det "bedste" produkt til alle. For dig personligt, er der måske et produkt som er bedst, som er ideelt tilpasset dine individuelle kost- og livsstilsvaner. Når du søger efter det rigtige produkt, er vores ernæringseksperter klar til at hjælpe dig. Men vigtigt er også en varieret og afbalanceret kost og en sund livsstil.

Jeg taber mig ikke på trods af at jeg spiser diætprodukter fra nu3, hvorfor?

Diætprodukterne fra vores butik, kan hjælpe dig med dit vægttab. Men de giver dog ingen garanti for vægttab. Hvis du har forsøgt vægttab med et af vores produkter og det ikke er lykkes, kan det være på grund af forskellige årsager. Måske det valgte produkt ikke passer til din personlige kost og livsstil . I dette tilfælde er du velkommen til at rådføre sig med vores eksperter som kan hjælpe dig med af finde ud af hvilket produkt der kunne passe til dig.

Bemærk, at der kræves en vis minimum vægt for at holde kroppen sund. Denne vægt er også bestemt af dine gener. Til vurderingen af din kropsvægt kan man bruge BMI (Body Mass Index). BMI beregnes ved at dividere din højde i meter med to fra kropsvægten i kilo (kg). Beregningsformel Den er: BMI = legemsvægt (højde i m²) Enheden for BMI er således kg / m². Ifølge tysk Nutrition Society er den normale vægt for mænd en BMI på 20 til 24,9 for kvinder en BMI på 19 til 23,9. Vær opmærksom på at du har en varieret og afbalanceret kost og en sund livsstil.

Sundhed

Jeg har en sygdomstilstand eller er i medicinsk behandling. Kan jeg bruge produkter fra jeres butik?

nu3 produkterne er primært rettet mod raske mennesker uden kroniske sygdomme. Hvis du lider af en kronisk sygdom, bør du konsultere din læge og spørge, om de ønskede produkter er egnet til dig. Hav venligst forståelse for, at vi ikke kan tilbyde lægehjælp. Sørg altid for at have en varieret og afbalanceret kost og en sund livsstil.

Sport

Jeg ønsker at opbygge muskler. Hvilket produkt er bedst?

Udover relevant træning så kan man fremme udviklingen af muskelmasse gennem en målrettet ernæring. For fritidsatleter kan man opfylde behovet for proteiner (protein) igennem almindelig mad. Hvis du udover din individuelle ernæring også brug for yderligere proteiner eller (halv-) professionelle sportsfolk kan det være et passende supplement og nyttigt at opfylde dine proteinbehov. Den mest almindelige form for indtagelse af proteiner er proteinpulver. Derudover er der proteinbarer og proteindrinks. Den mest populære type af protein er som et kosttilskud på grund af den høje biologisk værdi valleprotein (også kaldet valle). Valleprotein kan tages efter træning af både erfarne og uerfarne atleter.

Flerkomponent-protein har den højeste biologiske værdi af alle proteiner. Dette skyldes det faktum, at de er sammensat af flere proteinholdige komponenter, hvorfor vi anbefaler dem til især begyndere. Selvfølgelig kan erfarne sportsfolk også bruge flerkomponent-proteiner. Hos nu3 kan du finde produkter af høj kvalitet fra alle de førende producenter.

Jeg ønsker at tabe mig og opbygge muskler på samme tid. Er det muligt?

Dybest set er opbyggelse af muskler en såkaldt anabolske proces, der kræver en positiv energibalance og dermed et energioverskud. Fjernelse af muskler kræver imidlertid en negativ energibalance. Som regel siger man derfor at man ikke kan begge på samme tid. Ønsker du at tabe dig, så er fysisk aktivitet med til at nedbryde fedt, mens muskelmassen bevares. Når du har nået den ønskede vægt, kan du begynde at opbygge muskler - om muligt uden at falde tilbage i gamle spisevaner. En varieret og afbalanceret kost og en sund livsstil er altid vigtig.

Diverse:

Tilbyder nu3 kun originale produkter?

Hos nu3 får du kun originale kvalitetsprodukter, som vi har købt til dig, direkte fra producenten. Dermed er den bedste produktkvalitet altid garanteret.

Kan produkter hos nu3 være skadelige?

Nej. Før vi accepterer produkter i vores sortiment, så bliver de intensivt testet af vores ernæringseksperter. I vores nu3 online shop, finder du derfor kun produkter, der kan indtages eller anvendes, uden nogle bekymringer, af personer uden eksisterende sundhedsmæssige restriktioner i overensstemmelse med brugervejledningen af den respektive producent.
  ▲tilbage